fredag 29. januar 2010

Heldige meg!


Nyleg hadde Astri ein enkel konkurranse på bloggen sin, Smykkas. Ein skulle berre telja alle englane ein har framme, utanom julepynt, og eg var på ein rask teljerunde og kom fram til 17 englar (kan jo nemna at min vesle 'galskap' er englar og hjarter).
Det viste seg at den med mest englar vann eit smykke.
Eg VANN!!
Smykket har eg på meg, og det er spesialdesignet til meg. Det er heilt perfekt til meg, og eg kjem til å bruka det ivreg.
Tusen takk, Astri, for å ha vore så raus, og ikkje minst, flink!
Siri

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med et flott smykke ;o) Heldig du var som vant! Ha en flott helg!

    SvarSlett
  2. Det ble et nydelig smykke du fikk!

    Du skriver at du holder heklenåla feil - er du sikker på at det stemmer? Før i tiden sa de gjerne at det var feil når man holdt heklenåla "som en kniv". Alle skulle holde nåla "som en blyant". Men i nye heklebøker er begge teknikker likestilt, nå er det ikke noe som er feil lenger. Jeg holder nåla som en kniv, og synes det går veldig greit.

    SvarSlett