onsdag 8. juli 2009

Nostalgi og resirkulering







Eg har, så lenge eg kan hugse, vore nostalgisk av meg. Å kaste eit blikk på ein gamal gjenstand får meg til å minnast menneske, dyr eller opplevingar knytta til den.


Men det er ikkje alt som let seg gøyma på i sin heilthet.




Eg er opptatt av å ta vare på ting som er for gode til å kasta. Derfor kan eg sitje i timesvis i fred og ro og 'resirkulere' klær, gardiner, dukar og anna mjukt. Eg elskar simpelthen å sjå korleis det endra seg mellom mine hender. Alt frå eg byrjar å sprette av knappar, merker og blonder, kuttar det opp i passande stykker og sorterer det. Så kan eg sitje i det uendelege å lesa og bla i bøker og blad, og finn inspirasjon til kva eg skal laga.


Teppet til venstre har eg gitt namn; 'Kvinner og Klær' er ei samling av gardiner, klær og dukar frå syster, mor, venninne, tante og unganes oldemor.


Teppet til høgre er ei fin lita samling av avlagde dongeribukser, sengeklær og stoffrestar frå familie og vener.




Eg har ikkje tal på alt eg har laga, og forelskar meg i kvar einaste liten ting. Tanken på at dei blir sette pris på av andre, og at andre gjer ting til meg er varmande.




Det er ikkje berre det mjuke som blir nytta. F.eks ei gamal skuffe blir hylle, gamal reklame blir nytt papir, og gamle taksteinar har blitt til utallige premiar.




Eg gler meg kvar gong eg får setje meg ned med nostalgien og resirkuleringa mi.



2 kommentarer:

  1. Hei - velkommen med ny blogg - skal bli gøy å følge deg - resirkulering er tingen vet du! Har det nok slik jeg også!

    SvarSlett
  2. Så flott. Jeg blir glad når jeg finner andre med samme samlemanien som meg. Har klær, gardiner og duker til hele familien og halve nabolaget oppe på loftet. Mye av det jeg får er rene skattene. Synes det er synd å kaste så flotte tekstiler. Prøver å lage noe nytt av det, det blir tepper for det meste. Skal prøve å legge inn bilder på bloggen min etterhvert.

    SvarSlett