søndag 26. juli 2009

Man tager hvad man haver...
















No sit eg og kosar meg med ein enkel pita-pizza og kjenner kor nøgd eg er. Eg har i fleire dagar malt og pussa opp i ei gamal 70-tals campingvogn eg har vore så heldig å få. Eg har hatt eit heilt år på meg, men sidan eg er av slaget som arbeidar best under press, satte eg igong for nokre dagar sidan, for i morgon får eg ein gjest langvegsfrå som skal sova i vogna mi...





Og endeleg - eg er i mål!





No har eg ikkje teke bilete av vogna som ho var, men om eg seier at det gjekk i mørkt 'juksetre' og tekstiler i knall oransje med brune striper i, går det an å sjå det føre seg.





Og no - ja, no har eg mitt eige 'lysthus' ståande utanfor og berre ventar på, alltid like velkomne, gjestar...

4 kommentarer:

  1. Gratulerer med nytt lysthus ...det kuleste jeg har sett! Så flink du er, og så heldig du er som har fått deg en sånn.

    Den kan jo brukes både som trillende hytte, men også som du sier...et ekstra hus til overnattingsgjester.

    Likte så godt alle turkis/blå fargene på disken:)

    Nå kan du nyte pizza med god samvittighet!!

    Ha en fin søndagskveld Siri, klem

    SvarSlett
  2. Hei,,,så koselig at du har funnet veien til meg,,,da fant jo jeg deg også.
    Den vogna di ble jo kjempelekker,,,,,
    Alle vet jo hvordan campingvogner så ut på 70 tallet,,,,(har igrunnen aldri forstått hvorfor små sommer vogner måtte være så mørke og fulle av nylongardiner.)
    Men det har du jo klart og få bort,,,,fargene har jo masse og si i så litet rom.
    Så GRATULERER med et flott resultat og kos deg i vogna di.
    Vi snakkes Anne

    SvarSlett
  3. Grattis med egen vogn, så herlig du har pusset den opp! Elsker de turkise fargene du har brukt :)

    Ønsker deg en fin ny uke,
    klem fra Vibeke

    SvarSlett
  4. Kjempe flott Siri! Klart eg vil koma på fest :D
    klem

    SvarSlett