mandag 27. mai 2013

I det siste…

P5192165

..har det ikkje skjedd så mykje handarbeidsmessig. Det er mest småting som ikkje er noko å blogga om.

Men eg har fått bursdagsgåve på forskot av min kjære, og den har teke av tida mi ; ein ny bærbar pc som har fått mine små grå til å bryna seg. Det ser ut til at eg har funne ut av det viktigaste no – som blogging og bilete – så det er berre å snu seg rundt og finna nål og tråd att Smilefjes som blunker 

Ellers har me vore på tur. Min kjære og prinsessa hadde ikkje sett den fantastiske Jøssingfjorden, med Helleren og alt det flotte rundt. Biletet over er frå utsiktspunktet over fjorden.

P5192170

 

Og dette biletet av min kjære er teke ved parkeringsplassen like ved Helleren. Frukttre i full bloming.

Skulle du nokon gong vere på desse kanter, kan eg ikkje anna sei enn at det er verdt ein ekstra omkøyring med å ta rv44 mellom Flekkefjord og Egersund.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar