søndag 27. mai 2012

Late dagar

Etter ein heller kald og blaut 17. mai har sommaren endeleg kome. Det er ikkje så mykje handarbeid for tida, istaden blir det å nyta sola ute på tur og i hagen. Biletet her er frå elvemunninga til Håelva, med utsikt til vindmøllene på høgjæren.

 Min kjære har gjort ein kjempejobb i hagen. Frå å vera ganske kjedeleg og ustellt, har han forvandla kvart eit hjørne. Eg har blitt så glad i å tusle ute og stelle, noko eg ikkje hadde trudd eg nokon gong kom til å bli..
Eit gamalt bord frå farmor har fått selskap av funn på gjenbruk og kjeller.
Skiferheller har eg fått av min eldste bror for lenge sidan, og dei står godt saman med rekved funne ved Kvassheim hamn.
No er det ut i hagen att, og nyta resten av dagen til fulle!!

Siri

2 kommentarer:

  1. Sommer og sol får oss alle ut!! Her kom stormen på kort varsel, så no e vi alle inne, og æ kan surfe på blogger mens den raser forbi..;o)

    SvarSlett
  2. Så koselig i hagen deres:=) I alle år mens jeg hadde hage, ønsket jeg meg terasse... for det skulle være mye enklere. Nå ønsker jeg meg en hage... for det er mye koseligere:=)
    Nyt resten av pinsen!
    Anette

    SvarSlett