lørdag 27. august 2011

Gratulera med dei 50!

Mi kjære veninde, og nabo, vert 50 år i morgon. Ho har innvitert til fest i kveld. Me vert vel 7-8 kvinner, og ho hadde eit ønskje om at eg skulle baka ei kake til henne.

Kaka er ein del av gåva frå meg, og eg har gjort mitt beste for å laga den etter ønskjet; marsipankake med fyll av bringebær og romkrem...
Eg hadde lyst å testa ut ein, for meg, ny måte å laga pynten på. Det er dei 'vanlege' fargane eg har brukt, men istaden for å blanda fargen inn i marsipanen, har eg heller måla fargane på, iblanda litt vatn for å gjere fargen lettare å bruka, og for å gjera fargane litt 'mildare'.
Resultatet liknar akvarellmålin, tykkjer eg...


For å gje litt liv til kaka, har eg brukt litt perlemorstøv..

Dei 'kvite' blomane har kandiserte fiolar i midten.



Eit lett dryss perlemor...


Og kandiserte fiolar rundt kanten...



No gler eg meg til kveldens feiring.


Siri


7 kommentarer:

  1. Wow, den som hadde vært så veldig å være venn og nabo av deg. Jeg har vann i munnen her :-D. Ha en hyggelig feiring, den kaka der blir garantert godt mottatt i kveld. Klem

    SvarSlett
  2. wow så flot en kage!!!
    Seriøst den fineste kage jeg har set :-)

    SvarSlett
  3. Baker du kaker til alle du er bedt i bursdag til så må du gjerne komme i min :D :D Så fantastisk nydelig kake og den smaker sikkert like godt som den ser ut.

    Ha en hyggelig feiring i kveld og ei flotte helg :D

    SvarSlett
  4. Så flott kake. Koselig blogg du har. Hyggelig å oppdage nye blogger.

    SvarSlett
  5. Så flink du e! Æ mangle det berømte bake og hekle genet.. Men e en racer på brød og strikking;-) Håpe det ble en fin aften(natt). Klem

    SvarSlett
  6. For ei lekker kake du baka, og så fin kakepynt :)

    SvarSlett
  7. Utrolig nydelig kake, hadde dere råd til å sette kniven i denne da? OG den farve-metoden du har brukt gjorde jo hele pnten så delikat.

    SvarSlett