lørdag 30. juli 2011

PIF - Pay It Forward

Som nemd mange gonger tidlegare elskar eg gåver ~ å gje og å få gåver...

I vår var eg ein av dei heldige som fekk vera med på 'Pay it forward'-leiken hjå Rigmor, som har bloggen 'En Strikkers Hule'.

For nokre veker sidan mottok eg ein pakke i posten, og kan tru eg var spendt....!

Inni pakken låg ei fint innpakka gåve.

Rigmor har strikka votter til oss 3 heldige.. Nydelege votter som kjem til å følgja meg i tjukt og tynt gjennom dei kalde dagane som kjem...


No er det min tur til å senda stafettpinnen vidare, og eg håper det er nokon som vil vera med...


Reglane for 'Pay It Forward' er enkle;

Dei 3 fyrste som legg att i kommentarfeltet at dei ønskjer å vera med, vil innan 365 dagar få ei gåve frå meg. Så er det berre å følgja opp og gleda 3 nye heldige med gåver.


No ventar eg i spenning for å sjå kven som vil vera med på leiken..


Siri



3 kommentarer:

  1. Herlige votter du har fått. Jeg kan dessverre ikke bli med på leken, men ønsker deg lykke til.

    Klem

    SvarSlett
  2. så bra du likte vottene! Tro meg, det er like spennende og sende gaver som å få. Det er jo ikke alltid andre liker det en sjøl liker. Har ikke mulighet til å bli med på en runde til. Men lykke til! det er veldig gøy :) ha en fin helg!!

    SvarSlett
  3. Sorry, ikke denne gang. Tror det er gått litt i stå med PIF for tiden, de fleste har vært med flere ganger..Men er enig med deg, det er morsomt å få pakker!! Kanskje vi skulle finne på noe nytt sånn at vi som elsker å få og sende kan gjøre det? Klem

    SvarSlett