lørdag 19. mars 2011

Pakke frå hemmeleg ven

I dag vakna eg grytidleg, og det er heilt stille i huset no. Det har såvidt byrja lysna, og saman eg kan høyra fuglekvitter ikkje langt frå huset som vitjar om at det er vår! På tross av at me vakna til snøvèr i går, så er eg ganske sikkar på at det berre var siste krampetrekningar av vintaren... Vipa, Tjelden og Lerka er komen, fuglane syng og me kan kjenna gje varme frå seg når ho skin om dagane...
I går fekk eg pakke i posten frå min hemmelege ven på Hobbyboden i mars. Ein verkeleg flott pakke! 4 nøster Duett frå Sandnes garn, varm sjokolade, lakris-te og ein nydeleg stoffbit. Garnet må eg tenkja litt på kva eg skal lage, og er det nokon som har forslag så er eg glad for det. Eg har ikkje strikka i Duett før, men det kjendes ut som eit godt garn å strikka med.
Stoffbiten visste eg umiddelbart kva eg ville bruke til; eg har planar om å sy ei veske til prinsessa, og dette var perfekt til prosjektet..
Tusen takk, hemmelege ven...Eg må nok sjekka opp hintet eg fekk med i pakken ;)
Ynskjer deg ein herleg vår!
Siri

5 kommentarer:

  1. Så fin pakke du fikk. Håper du får en riktig fin helg :)

    SvarSlett
  2. Flott pakke du fikk i posten.
    Ønsker deg en fin lørdag.

    SvarSlett
  3. Herlig pakke du har fått. Det skal bli spennende å se vesken og hva du kommer til å bruke garnet til.

    Klem

    SvarSlett
  4. Det var bra pakken fall i smak! :) Du må ha ei fin helg.

    SvarSlett
  5. Så flott gave du har fått:)
    Heldige du!
    Blir nok ei flott veske av det fine stoffet:)

    God helg!

    SvarSlett