mandag 14. februar 2011

Himmelsk Lapskaus og blomar

På Valentinsdagen er det nok mange hjarter som skal gledast. Her er ein dessert som sikkert vil gleda eitkvart hjarte.. Himmelsk Lapskaus!
Eg brukar ein boks hermetiske fersken, skjærer frukten i mindre bitar og heller frukt og lake i ei skål. Så er det berre å fylla på med fruktbitar og bær; eg likar banan, kiwi, hermetiske pærer og frosne bær.
Servèr hærligheten med vaniljesaus eller is, og nyyyt!

Å gje eller motta roser - me gjer det så altfor sjeldan..



Vårblomane av alle blomar for meg. Eg kunne fyllt opp heile huset med desse!


Til sist kan eg ta med sokkane eg gjorde ferdig før helga. Fargane er flotte kvar for seg, men eg er ikkje så sikkar på samansetningen... Men dei varmar iallefall. Strikka i dobbel Sisu på pinnar nr 4,5.. Str 36/37... Og jammen klarte eg å slanka garnlageret ein liten smule...
Siri





7 kommentarer:

  1. Nam, nam.... Nydelige blomster og sokker.

    SvarSlett
  2. Mmmmmm - NAM! Fikk jaggu lyst på himmelsk lapskaus selv - det er jo ikke bare enkelt men også knallgodt! Kanskje jeg rett og slett må på butikken og handle inn frukt....

    SvarSlett
  3. Gu, for en herlig dessert :o) Lapskaus av frukter, deilig!
    Nydelige sokker du har her.
    Ja det ble mye feiring med både morsdag og hjertedag, men det er svært så kjekt også da!
    Ha en fin dag, Siri!
    Klem, Anne:)

    SvarSlett
  4. Herlige bilder til å komme i vårstemning av.
    Happy Valentine til deg.
    Klem...Ellen

    SvarSlett
  5. ååå, nå fikk jeg lyst på himmelsk lapskaus, tror jeg skal overraske gubben og sønnen med det til helga :)

    ha en flott valentine og uke

    SvarSlett
  6. Det var lapskausen sin det, så nyyydelig ut! Skikkelig candy-sokker du har strikket, synes de var morsomme jeg.

    SvarSlett
  7. Dette så deilig ut. Vi har hatt noe lignende nylig, og det smakte friskt og godt ;)

    SvarSlett