torsdag 24. september 2009

Strikkekafè på Krims og Krans

Kvar siste onsdag og torsdag i månaden er det strikkekafè
Krims og Krans. Dette er noko eg ser fram til. Og
freistingane står formeleg i kø!
Det er koseleg å kunne setja seg ned i eit slikt hjørne
saman med andre strikkeentusiastar. Eit lunt miljø.

Og det manglar ikkje på inspirajon, både når det gjeld
form og farge.


På denne veggen heng modellar eg meir enn gjerne
skulle ha laga, nusselege, mjuke og varme.

Det kan godt hende eg vel meg ut denne til neste
prosjekt.....
Eg klarte å få ferdig litt òg, innimellom kaffi
og småprat. Ein kjøkkenklut i limefarge, og ein på-
begynd kjøkkenklut i grått...

7 kommentarer:

  1. Takk for ein koseleg kveld :-) Ha ein fin dag!

    SvarSlett
  2. Så koselig initiativ fra butikken,,,,slikt skulle jeg ønske det var her i byen også.....
    Ha en fin kveld.
    Anne

    SvarSlett
  3. Hei!
    jeg sysn også det er koselig med strikkekafe. Her i kommunen som jeg bor er det husflidslaget som arrangerer striketreff. Jeg har vært der en gang, og det var kjempekoselig... :O)

    ha en strålende kveld!

    SvarSlett
  4. Ser ut som et koselig sted å ha strikkecafé.

    SvarSlett
  5. Så hyggelig med strikkecafe!!
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett