søndag 30. august 2009

Havets Dag

Ein sundag i året arrangerer nabobygda, Sirevåg, noko som
kallast 'Havets Dag'. Då er det sal av god og enkel mat som
fiskesuppe, fiskekake i brød med salat, grilla pølser, vafler,
saft og kaffi.
Dykkerklubben har laga to store tankar som er fylde
med krabbe og fisk, som ungane kan ta og sjå på.
Barnehagen hadde i år ein lavvo kor ungane kunne
få laga sitt eige skrin.


Det er òg fiskekonkurranse for ungar. Dei fekk kvar sin pose
med rå reker til agn. Då startskotet gjekk, hadde dei ein time
på seg til å få den største, lengste eller minste fisken.
Alle fekk medalje!

Eg blei gledelig overraska då favorittbutikken
min hadde ein liten stand i år.
Viola lagar dei vakraste dekorasjonar av natur-
produkt.
Denne kunne eg meir enn gjerne hatt på veggen min!


Eller denne!


For å ikkje gløyma denne!

'Klara Pil' var der også. Ho fletta små fiskar av
pil saman med ungane.
Ho hadde med seg litt forskjellig anna òg som ho lagar,
som denne vin-korga de kan sjå her.
Me gler oss allereie til neste gong :)
Siri


6 kommentarer:

  1. Tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen vår ;) Jeg har lett etter en kasse over lengre tid og ble så glad da jeg fant en i går.. :) :) Store sjanser for å finne skatter på loppis nå som sesongen er i gang!! Koselig blogg du har! God søndag videre, hilsen M

    SvarSlett
  2. Høres ut til at dere har hatt en trivelig maritime dag. Kransene var kjempelekre - kanskje ikke så vanskelig å lage selv heller.

    SvarSlett
  3. Så hyggelig det så ut å fiske, samt titte på så mange spennende ting en kan lage. Likte godt det som var lagd av pil. Takk for hyggelige kommentarer på bloggen min, setter stor pris på det. Ønsker deg en riktig god uke. Hilsen Turid

    SvarSlett
  4. Høyres ut som ein heilt perfekt dag! Slikt noko skulle eg óg gjerne vore med på (har hatt mi eiga havets helg, eg.. med segling, krabbeteiner og makrellfiske)..

    Ha ei fin veke, alle sammen!

    SvarSlett
  5. Det høres ut som en hyggelig dag for alle,,,,
    Helt enig i at skjell kransene var lekre,,,
    det var litt vanskelig og se på bildet, men hva har hun kledd kransen med , før hun dekorerte med skjell,,,?
    Har laget noen slike skjell kranser jeg også, men har brukt bare skjell og små stein,,,dette så litt anderledes ut.
    Ha en fin Mandagskveld.
    Anne

    SvarSlett
  6. Det må være utolig koselig å tilbringe en dag i fjæra sammen med familie, venner, nabo'er osv. De karansene var veldig flotte... :O)

    ... og det er "babe'ene" i innlegget under også!

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett