onsdag 9. desember 2015

Det lakker og lir mot...

Månedsskiftet november/desember er tiden for bursdagsrush i vår familie. Nå er det ikke lenger jeg som står for å invitere til bursdagsselskap for mine 2 eldste gutter, da de er for lengst er voksne og flyttet ut. Men min 24-åring kom med et ønske om at jeg skulle bake kake som han ville ha med på jobben.
Han er blikkenslager, og jeg tenkte litt verktøy kunne være rette pynten på bursdagskaken hans.


Litt juleverksted sammen med Frøken Dings har jeg også hatt.
Hun synes det er travelt å lage julegaver selv, og er glad for at vi begynte i god tid. Man må jo være så nøye, sier hun ;)
En notatbok med decoupage.... litt grønn farge som underlag, glansbilder og grønt glitter. Frøken Dings ble meeeget fornøyd med resultatet.

Telys, med litt hobbymaling og glitter. Dette likte Frøken Dings veldig godt å pusle med, så det ble laget mange telys.
En enkel adventsstake ble laget i år.
 
Til slutt vil jeg nevne at min kjære har fått svar på PSA-prøvene, og de var tilnærmet fine etter forholdene. Så nå er det ikke mer oppfølging før nye prøver og biopsi i slutten av april. Skuldrene senkes litt, og vi kan puste normalt til da :)
 
Siri

4 kommentarer:

  1. For det første, godt å høyre at det er bra med mannen din !
    For ei flott kake du laga, reine meisterverket ! Har du jobba som kondittor ?
    Kjekt å lage julegåver sjølve. Flinke !!

    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  2. For ei kjempefin kake du har laget.
    Flink til å pynte kaker du.
    Koselig med litt juleverksted. Flinke er dere.
    Så godt å høre at det går bra med din kjære.
    Ønsker dere alle ei fortsatt velsignet god adventstid :)

    SvarSlett
  3. Så bra at du koser deg i førjulstiden og at skuldrene kan senkes litt!

    Klem fra meg :)

    SvarSlett
  4. KOSELEGE OPPGÅVER I ADVENTSTIDA DETTE. STELLE FOR BÅDE SMÅ OG STORE.
    SÅ GLAD FOR Å HØYRE AT DOKKE KAN GÅ JULA I MØTE MED SENKA SKULDRE!

    FORTSATT GOD ADVENT!

    SvarSlett